loading...
تور کیش
chaharfasl بازدید : 46 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

پروازهای جدید کیش ایر

 هم زمان با نیمه شعبان پروازهای جدید کیش ایر در دو مسیر پروازی  مشهد – آبادان و تهران-نجف  برقرار میشود .با توجه به روزهاي جشنواره تابستاني كيش و استقبال از تور کیش توسط هم وطنان عزيز افزايش پروازها كمك خواهد كرد تا دسترسي مسافران براي تور کیش ساده تر باشد . روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ضمن اعلام این خبر اضافه کرد پروازهای کیش ایر  در مسیررفت و برگشت مشهد- آبادان از 4/4/92هرهفته  روزهای سه شنبه و جمعه و پروازهای تهران نجف از 3/4/92 برقرار میشود . ضمنا سایر پروازهای کیش جدید کیش ایر به شرح زیر میباشد

تهران – مشهد ( همه روزه به جز یکشنبه ها )

کیش – کرمانشاه (دوشنبه ها و پنجشنبه ها )

مشهد – ماهشهر ( جمعه ها )

شایان ذکر است هواپیمایی کیش ایر از شرکتهای وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش است که بیشترین پروازهای کیش را اجرا مینماید .

chaharfasl بازدید : 114 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

کنسرت ها جشنواره تابستانی کیش  را داغ میکنند

بیشترین کنسرت های موسیقی بعد از تهران در کیش برگزار میشوند . این خبر را سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرده و گفته وجود امکانات خوب سمعی بصری و سالنهای مجهز و همچنین فعالیت بخش های خصوصی و غیر خصوصی برای پر بار کردن اوقات سفر مسافرین باعث رونق کنسرت ها در کیش شده .

این گزارش میافزاید پارسال سیزده تن از هنرمندان کشورمان در کیش کنسرتهای خود را بر پا کردند که بیشتر کنسرتها نیز در زمان برگزاری جشنواره تابستانی کیش برپا شد . 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره کیش با وجود امکانات مناسب و دارا بودن سالن های مجهز سرپوشیده ، در طول سال میزبان برگزاری کنسرت های موسیقی متعددی است که با حضور هنرمندان مطرح کشورمان در مناسبتهای مختلف برپا می شود.امسال نیز انتظار میرود در جشنواره تابستانی کیش 92 ( جشنواره شانزدهم  ) کنسرتها رونق ویژه ای پیدا کنند و با استقبال گرم هواداران موسیقی رو به رو شوند . برگزاری اين كنسرتها در كيش باعث شده تور کیش رونق بيشتري بگيرد و علاقمندان بيشتري براي استفاده از تور کیش در آژانسهاي مسافرتي نام نويسي نمايند .

 کنسرت های موسیقی در تالار شهر جزیره کیش برپا می شود که با گنجایش پذیرایی از یکهزر و هشتصد نفر را داراست  .این تالار با زیربنای 5400 مترمربع در کنار  " مرکز بین المللی همایش های کیش " نزدیک میدان ساحل  ساخته شد و به امکانات روز مورد نیاز مجهز است .شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش قرار است از پنجم تیر ماه جاری فعالیت خود را آغاز نموده و تا اواسط شهریور به کار خود ادامه دهد . 

chaharfasl بازدید : 45 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

 هتل لوتوس کیش


نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.هتل لوتوس كيش داراي لابي به مساحت هزار متر مربع، رستوران غذاي ايراني و خارجي به وسعت هزار  متر مربع، آشپزخانه به وسعت  چهارصد متر مربع، 2 آسانسور، كافي شاپ و ميني بار است. اين هتل دارای هفتاد و دو  اتاق است كه از اين تعداد، چهل  اتاق داراي گنجايش  بيش از سه نفر است.

 تور کیش


 نماي بيروني هتل لوتوس كيش

 نماي بيروني هتل لوتوس


 

 رستوران هتل لوتوس كيش

نمای رستوران هتل لوتوس

 


نمای اطاق هاي هتل لوتوس 

 نماي اطاق هاي هتل لوتوس


chaharfasl بازدید : 43 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

رافتینگ آنتالیا :

رافتینگ آنتالیا

رافتینگ. رودخانه كوپروچای آنتاليا رودخانه ای است که از كوه های توروس سرچشمه گرفته,بعد از گذر از تنگه های باريک و پر پيچ و خم بسيار طبيعی و زيبا از مسير جنوبی سريک به دريای مديترانه می ریزد. دو طرف رودخانه عمود و قائم است كه بالا رفتن از آن تقريباً غير ممكن است,رودخانه كوپروچای كه از آب های زير زمينی گودال های باريک تغذيه می‌شود دارای يكی از باشکوه ترین  نقاط تركيه را تشكيل می دهد. در كنار اين خصوصيات، قرار گرفتن شهر تاريخی "Zerk" در غرب رودخانه و در بين اراضی زيبا,قلعه های كنار رودخانه,برآمده‌گی ها,پل های متعلق به دوران روم باستان و راه های قديمی اهميت رودخانه را بيشتر كرده است.


تور آنتالیا تور آنتالیا آنتالیا رافتينگ

chaharfasl بازدید : 88 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش


هتل فلامینگو کیش


امکانات هتل فلامینگو

سالن کنفرانس - کافى نت - سالن زيبايى بانوان - ماساژور - کافى شاپ لابى - کافى شاپ مشرف به لابي - روم سرويس - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

 

chaharfasl بازدید : 49 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)


امکانات هتل بزرگ ارم

هتل بزرگ ارم کیش


امکانات هتل بزرگ ارم

رستوران بزرگ سبز با ظرفیت450نفر- رستوران رویال با ظرفیت 450نفر مشرف به دریا- سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی در طبقه 8 - رستوران گردان لوکس طبقه 9 - کافی شاپ جام با ظرفیت 60نفر - رستوران سنتی با ظرفیت 120نفر - چای خانه سنتی با ظرفیت60نفر - لباس شوئی - تهویه مطبوع - فرش فروشی - غرفه شکلات - غرفه لباس - غرفه مشارکت زمانی - غرفه کیف و کفش - آژانس مسافرتی - دفتر گردشگری - پارک ماجرا جویی - ایستگاه دوچرخه - رستوران فست فود - سرویس 24ساعته تاکسی - لوازم آرایشی بهداشتی - سالنی به مساحت 1200متر مربع جهت برپایی گالری و نمایشگاه - سالن سینما و آمفی تئاتر به ظرفیت 450صندلی - سالن بیلیارد،پینگ پونگ،دارت،فوتبال دستی - 2استخر مجزا برای آقایان و بانوان به مساحت800متر - سونای خشک و بخار - جکوزی - استخر کودکان - کافی شاپ استخر - سالن ماساژ – تنیس - پینت بال - سالن کنفرانس 300نفره و 100نفره - عابر بانک - اینترنت وایرلس

آدرس:جزیره کیش -میدان سیری -بلوار خیام

  

chaharfasl بازدید : 127 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . لابی هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . استخر هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . اتاق هتل
chaharfasl بازدید : 38 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

هتل صدف کیش 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش 

هتل صدف کیش درفضایی  بالغ بر پانزده  هزار متر مربع داراى پنجاه و چهار  اتاق و صدو چهل  تخت،  در کنار بازارهای بزرگ جزیره و روبروی دانشگاه جزیره کیش در سال هشتادو یک بنا شد .

هتل صدف کیش به عنوان یکی از هتلهای مطرح و با کیفیت کیش از هتل های پر طرفدار کیش به شمار میاید . از امکانات هتل صدف میتوان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و... اشاره كرد

 آدرس :جزیره کیش، میدان امیر کبیر

 

chaharfasl بازدید : 39 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش



عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . فضای سبز هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . اتاق هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . نمای بیرونی هتل

تعداد صفحات : 31

درباره ما
تور کیش معرفی تورهای مسافرتي كيش ، مالزی ، تایلند ، دبی ، مشهد رزرو هتل ، تورهاي كيش ، رزرو بليط هتل و تور كيش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 3,045
  • بازدید کلی : 27,082